Η εταιρεία μας, έχοντας πάντα κατά νου την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της, επιτρέπει την αντικατάσταση ενός προϊόντος, με κάποιο άλλο, αρκεί το επιστρεφόμενο προϊόν να παραδοθεί στην αρχική του κατάσταση (συμπεριλαμβάνοντας τυχόν συσκευασία/αμπαλάζ) και να συνοδεύεται, απαραιτήτως, από την απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο. Το αίτημα για την αντικατάσταση ενός προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται εντός 7 (επτά) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο: info@wday.gr
Το αίτημά σας, θα προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα, το οποίο θα επικοινωνήσει μαζί σας, εντός 2 (δυο) εργάσιμων ημερών, προκειμένου να σας ενημερώσει για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε.
Eπιστροφή για custom (προσωποποιημένες) παραγγελίες ή για προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας δεν γίνεται σε καμία περίπτωση.
Τα έξοδα αποστολής, τόσο του επιστρεφόμενου – στην εταιρεία μας – προϊόντος , όσο και του προς αντικατάσταση προϊόντος, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Σε περίπτωση που ο πελάτης, επιλέξει να λάβει το προϊόν του, με εταιρεία courier άλλη από αυτή που συνεργάζεται η εταιρεία μας, την ευθύνη για την ασφαλή και ακέραιη παράδοσή του, φέρει αποκλειστικά και μόνο ο πελάτης.
Επιστροφές, δεν γίνονται μέσω ταχυδρομείου.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.