Συμβουλές από νύφες για το πρωινό του γάμου τους

Γνωρίζουμε ότι ο προγραμματισμός ενός γάμου είναι μια χρονοβόρα διαδικασία για την νύφη, σκέφτονται και την παραμικρή λεπτομέρεια ξοδεύουν τόσο πολύ χρόνο και ενέργεια και ξεχνούν για το τι θα κάνουν το πρωινό του γάμου τους. Μπορεί να το κάνεις ξεχωριστό! Ζητήσαμε συμβουλές από νύφες που πέρασαν όλη αυτή την διαδικασία και σου τα παραθέτουμε παρακάτω.

Τι θεωρείς ότι πρέπει να έχει μια νύφη το πρωινό του γάμου της?

Σαμπάνια, πολλά σνακ (είναι μια κουραστική μέρα), φορτιστή κινητού και μία καλή λίστα με τραγούδια στο κινητό σου (Χριστίνα, παντρεμένη από τον Ιούλιο του 2018).

Διασκεδαστική μουσική! Χρειαζόμουν διασκεδαστική μουσική όλο το πρωί για να έχω καλή ψυχολογία. Έγραψα ένα σημείωμα στον άντρα μου με όλα τα συναισθήματα που ένιωθα για εκείνον το οποίο μου πήρε 15 λεπτά. Ήταν ωραίο συναίσθημα να βγαίνω από την τρέλα της προετοιμασίας του γάμου για λίγα λεπτά, δεν θα ξεχάσω ποτέ την ηρεμία που ένιωσα εκείνη την στιγμή  (Ντίνα, παντρεμένη από τον Οκτώβριο του 2017).

Πάρε ένα καλό πρωινό γιατί όλη μέρα θα είσαι τόσο απασχολημένη και θα δεις ότι θα είναι καλή απόφαση αργότερα. Την ώρα που θα ετοιμάζεσαι να είναι οι κοντινοί άνθρωποι σας εκείνη την ξεχωριστή στιγμή (Μαρία, παντρεμένη από τον Αύγουστο του 2017).

Να έχεις αρκετό χρόνο για την οικογένεια σου, η μέρα του γάμου ο χρόνος κινείται γρήγορα γι ‘αυτό φροντίσαμε να προγραμματίσουμε εγκαίρως με τη μαμά και τον μπαμπά μου ξεχωριστό χρόνο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την αντίδραση του μπαμπά μου όταν με είδε για πρώτη φορά με το νυφικό μου! (Σμαράγδα, παντρεμένη από τον Σεπτέμβριο του 2018).

Τι συμβουλή θα δώσεις σε μια άλλη νύφη που σχεδιάζει το δικό της πρωινό του γάμου;

Οργανώστε ότι μπορείτε από το προηγούμενο βράδυ όπως δώρα, αξεσουάρ μαλλιών, κοσμήματα, σνακς, ποτά, δεν θέλεις να περιπλανιέσαι άσκοπα το πρωί. Από την προηγούμενη βδομάδα φυσικά δώσε ρόλους και σαφής οδηγίες σε όλη την οικογένεια. Κάνε ότι μπορείς για να δημιουργήσεις ένα χαλαρό περιβάλλον το πρωινό του γάμου σου. Φάγαμε όλοι μαζί το πρωινό μας, ήπιαμε τα κοκτέιλ μας, χορέψαμε και ήταν μια υπέροχη μέρα (Μάγδα, παντρεμένη από τον Αύγουστο του 2017).

Φτιάξτε ένα χρονοδιάγραμμα για να ξέρετε που πρέπει να βρίσκεται ο καθένας την συγκεκριμένη ώρα. Θα αποφευχθούν πολλά λάθη από κακή συνεννόηση αν φτιάξεις ένα χρονοδιάγραμμα και το αναρτήσεις στο σπίτι σου για να το βλέπει και η οικογένεια σου (Ντίνα, παντρεμένη από τον Οκτώβρη του 2018).

Μην μείνεις μέχρι αργά το βράδυ πριν από τον γάμο σου. Μου κανόνισαν οι φίλες μου το bachelorette μια μέρα πριν το γάμο και δεν ήταν τελικά τόσο καλή ιδέα. Αυτό θα σε κάνει να είσαι κουρασμένη την ημέρα του γάμου σου και δεν θα χαρείς αυτή την ξεχωριστή μέρα όπως αν ήσουν ξεκούραστη. Επίσης, είναι σημαντικό να αφήσεις το αλκοόλ το βράδυ πριν το γάμο ή έστω να μείνεις στο ένα ή δύο ποτά (Σμαράγδα, παντρεμένη από τον Σεπτέμβριο του 2018).

Θα σου πρότεινα να αφήσεις κάτω το τηλέφωνο σου και να απολαύσεις την ημέρα που θα παντρευτείς την αγάπη της ζωής σου. Έχετε όσους αγαπάτε κάτω από μια στέγη που μπορεί να μην ξανασυμβεί στη ζωή σας. Μην ιδρώνετε για τα μικρά πράγματα και απολαύστε τη στιγμή (Ντίνα, παντρεμένη από τον Οκτώβριο του 2017).

Τι προτείνουμε εμείς:

Πιες πρώτα ένα καφέ Εξασφαλίζοντας λίγο χρόνο για να πιεις ένα καφέ και να φας ένα καλό πρωινό είναι βέβαιο ότι θα ανταποκριθείς καλύτερα την υπόλοιπη ημέρα, η οποία θα είναι μεγάλη.

Να είσαι εντός χρόνου Να έχεις προγραμματίσει σωστά το ραντεβού για μακιγιάζ και το ραντεβού για τα μαλλιά σου. Φτιάξε ένα χρονοδιάγραμμα τουλάχιστον μια βδομάδα πριν τον γάμο σου και συζήτησε το με την οικογένεια σου και τις κοντινές σου φίλες για να αποφύγεις ερωτήσεις  και σύγχυση.

Σωστή προετοιμασία από το βράδυ Να έχεις το νυφικό σου κρεμασμένο για να μην τσαλακωθεί, τα αξεσουάρ σου όλα στον χώρο που θα ετοιμαστείς για να μην τρέχεις από την στιγμή που θα ξυπνήσεις.

Πάρε χρόνο για τον εαυτό σου Φρόντισε να έχεις χρόνο το πρωινό του γάμου σου για να απολαύσεις εκείνες τις στιγμές που σημαίνουν περισσότερο σε βάθος χρόνου.

 

Συμβουλές σωστής διατροφής για νύφες

Όλες οι νύφες θέλουν να αισθάνονται και να δείχνουν με την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους την ημέρα του γάμου τους. Η υγεία και η ευημερία είναι τόσο σημαντικά κομμάτια μιας ισορροπημένης ζωής, που δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι νύφες αρκετό καιρό πριν από τον γάμο τους ακολουθούν ένα πρόγραμμα διατροφής και ακολουθούν ένα πρόγραμμα εκγύμνασης.

Έτσι και εμείς ρωτήσαμε νύφες που έχουν παντρευτεί για να μάθουμε την προσέγγιση τους στο θέμα της διατροφής και της γυμναστικής, τι στόχους έθεσαν και να μάθουμε την ρουτίνα τους  πριν φορέσουν το αγαπημένο τους νυφικό.

Γιατί δώσατε προτεραιότητα στην υγεία και τη φυσική κατάσταση;

Αμαλία: Η γυμναστική ήταν πάντα ένα τεράστιο κομμάτι της ζωής μου. Όχι μόνο αισθάνομαι μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση με τον εαυτό μου όταν είμαι σε καλή φυσική κατάσταση, παρατηρώ ότι τα επίπεδα της ενέργειας μου και της συνολικής μου διάθεσης είναι υψηλά. Η προοπτική μου να επικεντρωθώ στη γυμναστική πριν από τον γάμο είναι ότι ήθελα να φαίνομαι και να αισθάνομαι σαν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου κατά τη διάρκεια αυτής της ευτυχούς εποχής.

Μάρθα: Ήθελα να νιώθω και να είμαι στα καλύτερα μου στην ημέρα του γάμου μου, έδωσα προτεραιότητα τόσο στην ευεξία όσο και στην γυμναστική πριν από την ημέρα του γάμου μου. Ο σύζυγός μου και εγώ είχαμε καθημερινό πρόγραμμα και πηγαίναμε για τρέξιμο κάθε πρωί. Έτσι βρίσκαμε και χρόνο να μιλάμε για το προγραμματισμό του γάμου κατά την διάρκεια του πρωινού τρεξίματος.

Μαρία: Δεν ήταν μόνο για την εξωτερική μου εμφάνιση αλλά με βοήθησε πάρα πολύ και με το άγχος μου. Έβαλα στόχο να χάσω βάρος με υγιή τρόπο φυσικά για να έχω μία ωραία εμφάνιση με το νυφικό μου την ημέρα του γάμου μου, όχι υπερβολές , εστίασα στο τι είναι καλό για το σώμα μου.

Τι στόχους θέσατε στον εαυτό σας;

Αμαλία: Ήθελα να αισθάνομαι δυνατή και γυμνασμένη. Στο τέλος θυμάμαι σταμάτησα να εστιάζω την απώλεια βάρους και επικεντρώθηκα την σωστή γράμμωση του σώματος μου. Δεν ήθελα να χάσω πολύ βάρος αλλά ήθελα να δείχνω δυνατή και υγιείς την ημέρα του γάμου μου.

Ντίνα: Ήξερα ότι τα χέρια και η πλάτη μου θα φαινόντουσαν γιατί είχα επιλέξει νυφικό στράπλες όποτε εκείνη την εποχή έδωσα βάση σε αυτά τα σημεία κάνοντας ασκήσεις με βάρη. Μου άρεσε αυτή η ώρα στο γυμναστήριο κάθε μέρα γιατί ήταν μια ώρα την ημέρα αφιερωμένη μόνο για μένα για να καθαρίσω το μυαλό μου.

Χριστίνα: Το φόρεμα μου ήδη μου ταίριαζε γάντι, οπότε ήθελα να επικεντρωθώ σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος μου που θα ήταν εκτεθειμένα με το νυφικό που επέλεξα. Πριν από τον γάμο  η γυμναστική μου ήταν το τρέξιμο, το οποίο δεν είναι άσκηση για γράμμωση και έτσι ήξερα ότι ήθελα να κάνω αλλαγές στην ρουτίνα μου για να έχω τα αποτελέσματα που ήθελα.

Τι είδους γυμναστική ήταν πιο αποτελεσματική για εσάς;

Αμαλία: Μου αρέσει να έχω μια ποικιλία ασκήσεων γιατί βαριέμαι εύκολα και βρήκα ότι αυτός ο συνδυασμός μου δίνει τα καλύτερα αποτελέσματα! Συνήθως πάω γυμναστήριο 5 με 6 μέρες την εβδομάδα οπότε έκανα 3 μέρες βάρη και επικεντρωνόμουν σε διαφορετικές μυϊκές ομάδες , 1 μέρα cardio και τις υπόλοιπες ποδήλατο ή διάδρομο. Λατρεύω τη διακύμανση σε όλες τις προπονήσεις και το συνδυασμό των ασκήσεων και της ατομικής προπόνησης.

Μαρία: Γυμναστική σε γκρουπ είναι από τους αγαπημένους μου τρόπους εκγύμνασης, yoga, fitness spinning κ.λπ. Μου αρέσει γιατί βρίσκομαι σε μια ομάδα ανθρώπων που παρακινούμε ο ένας τον άλλο και ανεβάζουμε το επίπεδο του γκρουπ με αυτό τον τρόπο. Επίσης προτιμώ να έχω προπονητή και να μου λέει τι να κάνω γιατί δεν είμαι καλή σε αυτό.

Χριστίνα: Ξεκίνησα ένα πρόγραμμα γυμναστικής με ασκήσεις υψηλής έντασης που βασίζεται στην παρακολούθηση της καρδιακής συχνότητας   και την υπερβολική κατανάλωση οξυγόνου μετά την άσκηση (που βοηθά να κάψετε θερμίδες για 36 ώρες μετά την προπόνηση). Μου έδωσε τα αποτελέσματα που ήθελα, έχασα βάρος και τονίσθηκε η γράμμωση μου οπότε την ημέρα του γάμου μου ένιωθα και ήμουν υπέροχη μέσα στο νυφικό μου.

Αλλάξατε κάτι στην διατροφή σας;

Αμαλία: Ναι άλλαξα αν και στην αρχή δεν μου ήταν ευχάριστο αλλά στην πορεία άλλαξα γνώμη. Όλα ξεκίνησαν κατά την προετοιμασία του γάμου που πήρα απόφαση να ξεκινήσω διατροφή, αντικατέστησα για αρχή τα γαλακτοκομικά προϊόντα με προϊόντα σόγιας και η διαφορά ήταν τεράστια. Πλέον δεν έχω αυτό το φούσκωμα και το αίσθημα της κόπωσης μετά τα γεύματα. Ο αρραβωνιαστικός μου και εγώ βγάζαμε εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής με υγιεινά γεύματα και σνακ και περιορίσαμε το φαγητό έξω.

Χριστίνα: Έχει αλλάξει ο τρόπος  που τρέφομαι και ανυπομονώ να δω τι αλλαγές μπορεί να γίνουν  στην υγεία μου συνολικά. Το πιο σημαντικό είναι ότι όλες οι αλλαγές που έκανα στη διατροφή μου ήταν αλλαγές στον τρόπο ζωής, όχι μια δίαιτα που θα τελειώσει μετά το γάμο. Αισθάνομαι τόσο καλά που ποτέ δεν θέλω να επιστρέψω στον παλιό τρόπο ζωής μου.

Ντίνα: Λίγο, είχα προτεραιότητα να τρώω καθαρά, αλλά σίγουρα το έκανα 6 μήνες πριν από το γάμο μου. Είχα κάνει και στον αρραβώνα μου οπότε ακολούθησα εκείνο το πρόγραμμα γιατί είχε αποτελέσματα. Ήξερα ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα και οι επεξεργασμένες τροφές με κάνουν να αισθάνομαι φουσκωμένη οπότε για κάποιο καιρό τα απέφευγα.

Μαρία: Για λίγο στην αρχή έκανα αλλά δεν μπόρεσα να την ακολουθήσω μέχρι τέλους γιατί η σοκολάτα και η λιχουδιές είναι απαραίτητα για την ψυχική μου υγεία. Έβαλα όμως περισσότερα λαχανικά στο μεσημεριανό και στο δείπνο μου και περιόρισα έστω και λίγο τους υδατάνθρακες στην διατροφή μου.

Έχετε αγαπημένα υγιεινά γεύματα ή σνακς που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

Ντίνα: Το να παίρνω αρκετή πρωτεΐνη είναι δύσκολο για μένα γιατί είμαι vegetarian, έτσι προσπαθούσα να την αντικαταστήσω με cottage, γιαούρτι, αυγά. Για ενδιάμεσα σνακς προτιμώ μπάρες δημητριακών ή ένα σέικερ με σκόνη πρωτεΐνης και γάλα αμυγδάλου.

Αμαλία: Επειδή δουλεύω από το σπίτι έχω την πολυτέλεια να μαγειρεύω όλα τα γεύματα μου. Αγαπημένα μεσημεριανά γεύματα είναι ομελέτα φούρνου με διάφορα λαχανικά, σαλάτα με κοτόπουλο. Μου αρέσει να υπάρχει ποικιλία στα γεύματα μου τα οποία περιλαμβάνουν σίγουρα πρωτεΐνη και λαχανικά. Άλλα αγαπημένα είναι το τηγανητό ρύζι, τορτίγια  με κοτόπουλο και λαχανικά και για σνακς μου αρέσει πάρα πολύ το σπιτικό ποπκόρν καθώς και χούμους με καρότα.

Μαρία:  Ψητές πατάτες με ψητά λαχανικά, βρώμη με φρούτα και γάλα αμυγδάλου, φυστικοβούτυρο με ψωμί του τοστ.

Τι συμβουλή θα δίνατε σε κάποια νύφη που έχει κοινούς στόχους με εσάς; 

Αμαλία: Μερικά πράγματα που με βοήθησαν ήταν να προγραμματίζω τις προπονήσεις μου, να προετοιμάζω τα γεύματα μου και να παίρνω ιδέες για υγιεινές συνταγές είτε από το ιντερνέτ είτε από φίλους που μου προτείνανε δικές τους συνταγές.

Μαρία: Μην μετανιώνετε για τις μικρές παρασπονδίες και μην τιμωρείτε τον εαυτό σας. Η αλλαγή του τρόπου που τρέφεστε είναι ένα μεγάλο βήμα για να αλλάξετε νοοτροπία, οπότε επιτρέπονται οι μικρές ατασθαλίες όπως ένα ποτήρι κρασί μετά από μια δύσκολη ημέρα. Επικεντρωθείτε περισσότερο στα καλά πράγματα που κάνετε ήδη για να είστε υγιείς για να το συνεχίσετε.

Ντίνα: Μην το αφήνετε για τελευταία στιγμή και καταπονήσετε τον οργανισμό σας με εξαντλητικές δίαιτες και σκληρό πρόγραμμα εκγύμνασης. Έτσι μόνο κακό θα κάνετε στον εαυτό σας.

Αυτές είναι οι συμβουλές από τις νύφες που τους βοήθησαν πραγματικά να φαίνονται και αισθάνονται με την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους  την ημέρα του γάμου τους. Το συμπέρασμα μας? Είναι θέμα ισορροπίας. Βρείτε πρόγραμμα εκγύμνασης που να σας αρέσει, κάντε μικρές αλλαγές στην διατροφή σας και ο τελικός σας στόχος θα στεφθεί με επιτυχία.