Συμβουλές σωστής διατροφής για νύφες

Όλες οι νύφες θέλουν να αισθάνονται και να δείχνουν με την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους την ημέρα του γάμου τους. Η υγεία και η ευημερία είναι τόσο σημαντικά κομμάτια μιας ισορροπημένης ζωής, που δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι νύφες αρκετό καιρό πριν από τον γάμο τους ακολουθούν ένα πρόγραμμα διατροφής και ακολουθούν ένα πρόγραμμα εκγύμνασης.

Έτσι και εμείς ρωτήσαμε νύφες που έχουν παντρευτεί για να μάθουμε την προσέγγιση τους στο θέμα της διατροφής και της γυμναστικής, τι στόχους έθεσαν και να μάθουμε την ρουτίνα τους  πριν φορέσουν το αγαπημένο τους νυφικό.

Γιατί δώσατε προτεραιότητα στην υγεία και τη φυσική κατάσταση;

Αμαλία: Η γυμναστική ήταν πάντα ένα τεράστιο κομμάτι της ζωής μου. Όχι μόνο αισθάνομαι μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση με τον εαυτό μου όταν είμαι σε καλή φυσική κατάσταση, παρατηρώ ότι τα επίπεδα της ενέργειας μου και της συνολικής μου διάθεσης είναι υψηλά. Η προοπτική μου να επικεντρωθώ στη γυμναστική πριν από τον γάμο είναι ότι ήθελα να φαίνομαι και να αισθάνομαι σαν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου κατά τη διάρκεια αυτής της ευτυχούς εποχής.

Μάρθα: Ήθελα να νιώθω και να είμαι στα καλύτερα μου στην ημέρα του γάμου μου, έδωσα προτεραιότητα τόσο στην ευεξία όσο και στην γυμναστική πριν από την ημέρα του γάμου μου. Ο σύζυγός μου και εγώ είχαμε καθημερινό πρόγραμμα και πηγαίναμε για τρέξιμο κάθε πρωί. Έτσι βρίσκαμε και χρόνο να μιλάμε για το προγραμματισμό του γάμου κατά την διάρκεια του πρωινού τρεξίματος.

Μαρία: Δεν ήταν μόνο για την εξωτερική μου εμφάνιση αλλά με βοήθησε πάρα πολύ και με το άγχος μου. Έβαλα στόχο να χάσω βάρος με υγιή τρόπο φυσικά για να έχω μία ωραία εμφάνιση με το νυφικό μου την ημέρα του γάμου μου, όχι υπερβολές , εστίασα στο τι είναι καλό για το σώμα μου.

Τι στόχους θέσατε στον εαυτό σας;

Αμαλία: Ήθελα να αισθάνομαι δυνατή και γυμνασμένη. Στο τέλος θυμάμαι σταμάτησα να εστιάζω την απώλεια βάρους και επικεντρώθηκα την σωστή γράμμωση του σώματος μου. Δεν ήθελα να χάσω πολύ βάρος αλλά ήθελα να δείχνω δυνατή και υγιείς την ημέρα του γάμου μου.

Ντίνα: Ήξερα ότι τα χέρια και η πλάτη μου θα φαινόντουσαν γιατί είχα επιλέξει νυφικό στράπλες όποτε εκείνη την εποχή έδωσα βάση σε αυτά τα σημεία κάνοντας ασκήσεις με βάρη. Μου άρεσε αυτή η ώρα στο γυμναστήριο κάθε μέρα γιατί ήταν μια ώρα την ημέρα αφιερωμένη μόνο για μένα για να καθαρίσω το μυαλό μου.

Χριστίνα: Το φόρεμα μου ήδη μου ταίριαζε γάντι, οπότε ήθελα να επικεντρωθώ σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος μου που θα ήταν εκτεθειμένα με το νυφικό που επέλεξα. Πριν από τον γάμο  η γυμναστική μου ήταν το τρέξιμο, το οποίο δεν είναι άσκηση για γράμμωση και έτσι ήξερα ότι ήθελα να κάνω αλλαγές στην ρουτίνα μου για να έχω τα αποτελέσματα που ήθελα.

Τι είδους γυμναστική ήταν πιο αποτελεσματική για εσάς;

Αμαλία: Μου αρέσει να έχω μια ποικιλία ασκήσεων γιατί βαριέμαι εύκολα και βρήκα ότι αυτός ο συνδυασμός μου δίνει τα καλύτερα αποτελέσματα! Συνήθως πάω γυμναστήριο 5 με 6 μέρες την εβδομάδα οπότε έκανα 3 μέρες βάρη και επικεντρωνόμουν σε διαφορετικές μυϊκές ομάδες , 1 μέρα cardio και τις υπόλοιπες ποδήλατο ή διάδρομο. Λατρεύω τη διακύμανση σε όλες τις προπονήσεις και το συνδυασμό των ασκήσεων και της ατομικής προπόνησης.

Μαρία: Γυμναστική σε γκρουπ είναι από τους αγαπημένους μου τρόπους εκγύμνασης, yoga, fitness spinning κ.λπ. Μου αρέσει γιατί βρίσκομαι σε μια ομάδα ανθρώπων που παρακινούμε ο ένας τον άλλο και ανεβάζουμε το επίπεδο του γκρουπ με αυτό τον τρόπο. Επίσης προτιμώ να έχω προπονητή και να μου λέει τι να κάνω γιατί δεν είμαι καλή σε αυτό.

Χριστίνα: Ξεκίνησα ένα πρόγραμμα γυμναστικής με ασκήσεις υψηλής έντασης που βασίζεται στην παρακολούθηση της καρδιακής συχνότητας   και την υπερβολική κατανάλωση οξυγόνου μετά την άσκηση (που βοηθά να κάψετε θερμίδες για 36 ώρες μετά την προπόνηση). Μου έδωσε τα αποτελέσματα που ήθελα, έχασα βάρος και τονίσθηκε η γράμμωση μου οπότε την ημέρα του γάμου μου ένιωθα και ήμουν υπέροχη μέσα στο νυφικό μου.

Αλλάξατε κάτι στην διατροφή σας;

Αμαλία: Ναι άλλαξα αν και στην αρχή δεν μου ήταν ευχάριστο αλλά στην πορεία άλλαξα γνώμη. Όλα ξεκίνησαν κατά την προετοιμασία του γάμου που πήρα απόφαση να ξεκινήσω διατροφή, αντικατέστησα για αρχή τα γαλακτοκομικά προϊόντα με προϊόντα σόγιας και η διαφορά ήταν τεράστια. Πλέον δεν έχω αυτό το φούσκωμα και το αίσθημα της κόπωσης μετά τα γεύματα. Ο αρραβωνιαστικός μου και εγώ βγάζαμε εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής με υγιεινά γεύματα και σνακ και περιορίσαμε το φαγητό έξω.

Χριστίνα: Έχει αλλάξει ο τρόπος  που τρέφομαι και ανυπομονώ να δω τι αλλαγές μπορεί να γίνουν  στην υγεία μου συνολικά. Το πιο σημαντικό είναι ότι όλες οι αλλαγές που έκανα στη διατροφή μου ήταν αλλαγές στον τρόπο ζωής, όχι μια δίαιτα που θα τελειώσει μετά το γάμο. Αισθάνομαι τόσο καλά που ποτέ δεν θέλω να επιστρέψω στον παλιό τρόπο ζωής μου.

Ντίνα: Λίγο, είχα προτεραιότητα να τρώω καθαρά, αλλά σίγουρα το έκανα 6 μήνες πριν από το γάμο μου. Είχα κάνει και στον αρραβώνα μου οπότε ακολούθησα εκείνο το πρόγραμμα γιατί είχε αποτελέσματα. Ήξερα ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα και οι επεξεργασμένες τροφές με κάνουν να αισθάνομαι φουσκωμένη οπότε για κάποιο καιρό τα απέφευγα.

Μαρία: Για λίγο στην αρχή έκανα αλλά δεν μπόρεσα να την ακολουθήσω μέχρι τέλους γιατί η σοκολάτα και η λιχουδιές είναι απαραίτητα για την ψυχική μου υγεία. Έβαλα όμως περισσότερα λαχανικά στο μεσημεριανό και στο δείπνο μου και περιόρισα έστω και λίγο τους υδατάνθρακες στην διατροφή μου.

Έχετε αγαπημένα υγιεινά γεύματα ή σνακς που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

Ντίνα: Το να παίρνω αρκετή πρωτεΐνη είναι δύσκολο για μένα γιατί είμαι vegetarian, έτσι προσπαθούσα να την αντικαταστήσω με cottage, γιαούρτι, αυγά. Για ενδιάμεσα σνακς προτιμώ μπάρες δημητριακών ή ένα σέικερ με σκόνη πρωτεΐνης και γάλα αμυγδάλου.

Αμαλία: Επειδή δουλεύω από το σπίτι έχω την πολυτέλεια να μαγειρεύω όλα τα γεύματα μου. Αγαπημένα μεσημεριανά γεύματα είναι ομελέτα φούρνου με διάφορα λαχανικά, σαλάτα με κοτόπουλο. Μου αρέσει να υπάρχει ποικιλία στα γεύματα μου τα οποία περιλαμβάνουν σίγουρα πρωτεΐνη και λαχανικά. Άλλα αγαπημένα είναι το τηγανητό ρύζι, τορτίγια  με κοτόπουλο και λαχανικά και για σνακς μου αρέσει πάρα πολύ το σπιτικό ποπκόρν καθώς και χούμους με καρότα.

Μαρία:  Ψητές πατάτες με ψητά λαχανικά, βρώμη με φρούτα και γάλα αμυγδάλου, φυστικοβούτυρο με ψωμί του τοστ.

Τι συμβουλή θα δίνατε σε κάποια νύφη που έχει κοινούς στόχους με εσάς; 

Αμαλία: Μερικά πράγματα που με βοήθησαν ήταν να προγραμματίζω τις προπονήσεις μου, να προετοιμάζω τα γεύματα μου και να παίρνω ιδέες για υγιεινές συνταγές είτε από το ιντερνέτ είτε από φίλους που μου προτείνανε δικές τους συνταγές.

Μαρία: Μην μετανιώνετε για τις μικρές παρασπονδίες και μην τιμωρείτε τον εαυτό σας. Η αλλαγή του τρόπου που τρέφεστε είναι ένα μεγάλο βήμα για να αλλάξετε νοοτροπία, οπότε επιτρέπονται οι μικρές ατασθαλίες όπως ένα ποτήρι κρασί μετά από μια δύσκολη ημέρα. Επικεντρωθείτε περισσότερο στα καλά πράγματα που κάνετε ήδη για να είστε υγιείς για να το συνεχίσετε.

Ντίνα: Μην το αφήνετε για τελευταία στιγμή και καταπονήσετε τον οργανισμό σας με εξαντλητικές δίαιτες και σκληρό πρόγραμμα εκγύμνασης. Έτσι μόνο κακό θα κάνετε στον εαυτό σας.

Αυτές είναι οι συμβουλές από τις νύφες που τους βοήθησαν πραγματικά να φαίνονται και αισθάνονται με την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους  την ημέρα του γάμου τους. Το συμπέρασμα μας? Είναι θέμα ισορροπίας. Βρείτε πρόγραμμα εκγύμνασης που να σας αρέσει, κάντε μικρές αλλαγές στην διατροφή σας και ο τελικός σας στόχος θα στεφθεί με επιτυχία.

 

by Chrisa Giosi

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *